Společnost Betano se stává oficiálním partnerem české hokejové reprezentace

Významnou posilu získává v sezoně domácího světového šampionátu Český hokej. Oficiálním partnerem českého národního týmu se stává společnost Kaizen Gaming, provozovatel značky Betano, která patří mezi přední provozovatele online sportovních sázek a her.

„Pro naši společnost je velkou ctí stát se partnerem českého národního týmu. Bohatá historie národního hokejového týmu a zvláštní místo, které zaujímá v srdcích českých fanoušků je něco jedinečného. Ve společnosti Kaizen Gaming se zavazujeme podporovat sport všemi možnými způsoby, a proto jsme rádi, že můžeme stát po boku národního týmu během jeho cesty na domácí Mistrovství světa,“ uvedl na startu spolupráce Julio Inglesias Hernando, člen představenstva Kaizen Gaming, kterého doplnil také prezident Českého svazu ledního hokeje Alois Hadamczik:

„Jsme pyšní na to, že naše partnerské portfolio doplňuje právě společnost Betano. Její zástupci přináší nejen další finanční posílení Českého hokeje, ale také neocenitelné mezinárodní zkušenosti na poli sportovního marketingu. Již několikrát jsem zdůrazňoval, že naše obchodní partnerství nezačínají a nekončí podpisem smlouvy. Chceme s našimi partnery ve vzájemné synergii posouvat Český hokej dále a pevně věřím, že národní tým dostává v tomto smyslu příchodem společnosti Betano silný impuls.“

Betano je na poli českého marketingu velmi aktivním hráčem. Pražskou Spartu a plzeňskou Viktorii na pomyslném fotbalovém hřišti či Dynamo Pardubice s Kometou Brno v hokejovém světě spojují právě významná obchodní partnerství s Betanem. Reprezentační tým v národním sportu tak byl logickou volbou. „Partnerstvím s národním týmem jsme posílili vstup naší společnosti do českého hokeje. Plně si uvědomujeme význam hokejové reprezentace pro české fanoušky a věřím, že jim společně s týmem přineseme spoustu zajímavých akcí a také úspěchů,“ doplnil informace Roman Maco, country manager společnosti Betano pro Českou republiku.

Nová spolupráce se promítne také do aktivit pro fanoušky, které budou vrcholit během květnového mistrovského šampionátu v Praze a Ostravě. „Máme připraveno množství aktivací a zajímavostí pro fanoušky národního týmu, které budeme našim příznivcům postupně odhalovat na sociálních sítích i dalších komunikačních kanálech. Nebudeme se soustřeďovat jen a pouze na zápasové vrcholy, zajímavý a atraktivní obsah chceme fanouškům servírovat během celé hokejové sezony. Jsme na startu cesty, která nás již nyní hodně baví,“ zakončil informace Ondřej Šnaidauf, obchodní a marketingový ředitel Českého svazu ledního hokeje.

Kaizen Gaming sponzoruje prostřednictvím společností Betano a Stoiximan některé z největších sportovních organizací v Evropě a Latinské Americe. Patří mezi ně například fotbalové ´Los Tres Grandes´ v Portugalsku ve složení FC Porto, Sporting Lisabon a SL Benfica, řecké týmy Olympiakos, Panathinaikos a PAOK FC nebo Fluminense a Atlético Mineiro v Brazílii. Zároveň podporuje také množství individuálních sportovců či basketbalových klubů, v Česku vstoupilo velmi aktivně také do ledního hokeje. Kaizen Gaming je jednou z nejrychleji se rozvíjejících společností GameTech v mezinárodním měřítku.

Sdílet.